Äntligen!

Fy vad jag har skrivit nu, min vänsterhand krampar bokstavligen!!!!

Har suttit och skrivit ner de viktigaste till provet, bara för att jag lär mig mer med mina egna ord. Vill inte ens veta hur länge jag satt. Så nu behöver jag bara skumma igenom de jag själv har skrivit istället för att läsa boken en miljard gånger. Känns skönt. Brukar ofta göra en sammanfattning på datorn där jag skriver ner pnukter på det viktigaste inför provet, tränar på de. Läser boken nån gång. Tycker det är riktigt skönt faktiskt:) Dock är det inte lika roligt när man sitter och skriver dedär jäkla häftet eftersom det tar så lång tid. Men det ger resultat iaf:)

Nä, nu ska jag packa lite. Måste stryka kläder, dock kommer de ändå bli skrynkliga i resväskan meeeen då får de bli de. Jag ska ändå stryka. Ojoj, nu börjar jag bli nervös... Äsch det går bra, "det lösersig" som Björn brukar säga, och han har faktiskt oftast rätt också:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Stryker du kläder? Shit vad ambitiöst ;P



Alla mina kläder är as-skrynkliga, men jag låtsas som att "det är tänkt". Haha!



SES SNART!!!!! ;D ;D

2009-04-27 @ 18:26:19
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0