CV

Nu har jag skrivit ett nytt CV som jag kan lämna i Oslo när vi är där till en mängd ställen!
Behöver dock respons så imorgon när min kära kommer hem så ska han få hjälpa mig:)

Dock kommer jag inte få någon sovmorgon..... Ska hämta dom på flyget klockan 10.

Nä, nu ska jag packa tills imorgon, leta fram en klänning, fika, borsta tänderna, ta på mig pyjamas, se andra avenyn, läsa nån tidning, ringa B, sen sussa. Är så slut efter dagen så det är inte sant!!!

Men fick iaf pengar av mammaaaaa till Oslo, TACK det behövdes verkligen :D
Nu behöver jag inte vara liiika orolig för pengar när vi kommer dit så nu har en sten släppt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tagga ned.

2009-04-26 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0