Hemma

Fy bubblan vad skönt det var att duscha, kände mig riktigt äcklig eftersom jag svettas/fryser vartannat, eller hur man nu säger.. jaja, hursomhelst. Ska gräva ner mig i plugg ett litet tag, sen ska jag förbi mamma och klippa mig, äntligen! Vet inte hur länge sen det var. Dock hatar jag efter man har klippt sig, håret vill aldrig vara som man själv vill att det ska, om ni fattar...

Hursomhelst. Idag ska vi nog boka Osloresan. Troligast (om vi får som vi vill) så kommer vi ta bussen härifrån på tisdagkväll nästa vecka, sedan flyger vi på onsdag till Oslo och flyger hem på måndag, är i Umeå tisdag. Så vi blir troligast borta i en vecka, länge men så måste det bli om vi ska ha någon/några intervjuer eftersom vi lär inte ha nån på helgen.. Åh vad jag längtar:) Dock vill jag inte ens veta hur mycket pengar som kommer gå... åhhhh... jobba nutack? Hoppashoppashoppas vi får ett positivt svar från någon när vi är där!!! Vore underbart!!! Jaja, nu ska jag sluta tjata!

tackohejförmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0