Lördag

Har knappt haft tid att sitta vid datorn de sista dagarna, otroligt skönt!

I torsdas var jag med Philippa, brummade bil och taggade till idag!! Fikade en och annan kaka också, mums säger då jag! Sedan for vi förbi hemma hos matte och underhöll dom med kortspel! Igår gjorde jag och Björn verkligen iiiingenting, vi skulle egentligen vara med hans vänner men båda var så otroligt trötta så vi såg tv och bara mös,myste? Hur säger man? Jaja, sak samma. Ni fattar.

Hade bestämt mig idag att om jag vaknar av mig själv så jag hinner med bussen till stan far jag och tränar stepmuskel, annars far jag ut och springer. Vaknade 10min efter bussen gått. Hoppas det är hyffsat varmt ute så jag itne halkar omkring på vägen:) Första gången jag springer Ute iår, har ju sprungit massor på löpbandet men det är inte samma sak tycker jag. Menmen, nu ska jag gå och äta frukost så jag kan fara ut någon gång! Efter löpturen ska jag baaara ta det lugnt, fixa mig för kvällne, ooohh så taggad jag är :D Kommer bli grymt!!


Haha, så sjukt gammal bild! Oj vad roligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0