Natt? Morgon?

Fydundran vilken kväll det har varit säger då jag bara!!!!

Haft så sjuuuukt roligt, många djupa samtal, blandat med dans och skratt, kan det bli bättre? =) Speciellt när kvällen avslutades på max, som jag ångrar just nu men...... hoppas björn kommer snart, skynda, orolig.....

Imorgon ska jag sova LÄNGE! LÄNGE LÄNGE LÄNGE!!! åh. vad skönt! sen blir det träning. trots att det inte är bra att träna dagen efter man druckit ska jag inte svika:) justja, boka passet ska jag göra nu, tur att jag påminde mig själv!!!

godnatt, alla sover förmodligen redan men...

Kommentarer
Postat av: Philippa

Hahah din lilla flummapa! ;) Jag ska heja på dig när vi ska träna, bakis..... hihihi :D

2009-04-19 @ 10:42:50
Postat av: Philippa igen

PS. Tur att jag är förliten för såna där fester... he he

2009-04-19 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0