Natti

Dags att lägga sig i sängen som är fylld med grejer dock.... Får he ner allt på golvet istället, bradär! Skönt med sovmorgon imorrn, tror dock att jag stiger upp tidigare och packar ner det sista. Skönt att slippa göra det på kvällen!!

Jäklar vad jag skriver många onödiga inlägg, men är på högvarv hela tiden just nu!
Packar och har mig, skriver med elin på facebook. Fasen, hur ska vi hitta till intervjuställena egentligen?!??!? Fy bubblan, blev lite skraj när pappa sa att det var svårare att hitta i Oslo än i sthlm. Hjälp mig! Äh, det är ju bara att fråga nån i värsta fall:) Nä, nu ska jag sluta snacka massa goja. Skriver nog innan vi far, annars får ni ha det gött här hemma:)

PS. en liten fågel viskade i mitt öra att det ska vara sommarvärme i Oso från onsdag-söndag. Underbart :D PUSS PÅ DE!

Onsdag
- 15grader och stor sol
Torsdag - 18 grader och stor sol
Fredag - 19 grader och stor sol
Lördag - 18 grader och stor sol

Oh vad jag tycker om dethär :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Äsch, jag tycker det är kul att läsa dina "onödiga inlägg" :)



Jag tycker inte det är svårare att hitta här än i Sthlm. Din pappa är väl van vid Sthlm. hehe :P Sthlm är ju mycket mycket större, så jag tror det ska gå jättebra för er att hitta här! Har gått ganska bra för Mig, och jag har sjukligt dåligt lokalsinne! Verkligen sämsta lokalsinnet av alla jag någonsin känt och känner. Möjligtvis brorsan kan ha sämre, men INGEN annan. Lovar dig, det kommer gå baara bra :) Och nej det är ju inte svårt att fråga någon annars.



SEE YA SOON!

2009-04-28 @ 15:58:09
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0