Nytt och fräscht

inte mycket till liv denna fredagkväll så tänkte att, varför inte ändra designen lite liksom?

Blev lite ljusare, precis som det är ute. Och just för tillfället känner jag mig inte som en färgstark person, så därför passar detta mig bättre:) Happ, nudå. Gräva ner mig i soffan med mitt karra? Imorgon ska jag vara UTVILAD har jag bestämt. Dock så måste jag upp vid nio och hurta loss, hinner inte senare på dagen så! Alltid skönt att springa innan frukosten tycker jag!!

Lyssnade nyss på håkan, det var ett tag sen och sommarkänslorna börjar spöka hos mig. Men vars är jag i sommar? Ja, fråga inte mig. Ska jag vara helt ärlig så hoppas jag på att någon nappar på mig så jag får ett jobb i Norge så jag och min kära kan flytta, för just nu orkar jag inte med detta ställe. Bara vännerna som gör det bra:) Puss på dom!

Nä, nu ska jag drukna i tvn, eller en bok. Lånade en bok av anna, Boven i mitt liv kallas kärlek heter den! Får kanske gräva ner mig i den istället, så jag blir trött tidigt och kan sleepa! Jaja, nogtjötat. BYE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0