Onsdag

För första gången på mer än ett år så känner jag mig stolt över mig själv, jag vågade.

Igår tränade jag för första gången på ca. en vecka, riktigt härligt var det faktiskt:) Efter träningen hämtade jag upp B på flyget och for hem och käkade tacos, såg rosing och desperate. Alltså rosing, det skulle vara som om pappas sambo skulle vara tillsammans med någon som är lika gammal som B. Så sjukt!!! Menmen.....

En lektion idag, så skönt! Sedan var jag och B tvungna att fara till motorcentralen med mammas bil, den hade gått sönder tydligen igår när vi körde upp för backen i gräsmyr, men den fixas tills imorgon som tur är!

Nu ska jag läsa bloggar och ba ta de lugnt. Njuta av en slut kropp, for och tränade medan jag väntade på bussen, skönt!

Skriver förresten mer om hemavan när jag kan he in bilderna, dvs. under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0