OSLOBO NÄSTA!!

JAG FICK  JOBBET :D '

Vi hann med att göra så sjukt jäkla mycket saker igår så det är inte sant. Vi var framme vid sex och var hemma hos elin och pontus vid halv7 kanske. Vldigt fin lägenhet hade dom måste jag säga!! Innan elin började jobba visade hon oss runt litegrann i stan så vi visste var vi skulle när jag skulle på intervju osv. Tog sedan tåget dit björn skulle ha intervju, gick jöttebra för han med!!!! Han får veta idag eller imorgon tror jag:) Så hoppashoppashoppas!!!! 

Jobbet som jag fått är inte världens bästa jobb direkt men bra betalt och kan få jobba mycket natt, dvs. mycket ob =mer pengar!! Fast björns jobb var stört värt, åh hoppas:) Vore guld! Isf far vi direkt efter studenten!!!!!!

Idag ska vi gå på stan, är sjukt fint väder, vet inte hur varmt et är men varmt skulle jag tippa på. Lämna lite CVn, kika runt osv. Ikväll blir det troligast att käka i nån park och träffa elins vänner:) Åh vad roligt. Får se om jag uppdaterr något mer. Elin den hurtbullen är ute och springer nu, är lite avis faktiskt men vad gör man inte.. 

Hoppas ni har det underbart hemma, för det har vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0