PÅSKLOV

Känslan efter att lämnat in historieprovet som man fick skrivkramp av var FRIHET!!!

Så otroligt skönt med påsklovm dock några saker som tynger axlarna, som självvärdering + lite diskussion till projektarbetet och läslogg till PSAR. Vill försöka göra bort det nunununu så jag kan vara friiii som en fågel resten av lovet. Tror faktiskt det får bli så. Håller på med läsloggen nu, dock kan jag inte göra klart den helt eftersom boken är hos Björn. Diskussionen och självvärderingen ska jag också börja på.

Om 45minuter (förhoppningsvis om pappa kommer hem nångång med bilen) Blir det spinning, döda mig. Men känslan efter är total! Sedan hem och ba mysa. Vet fortfarande inte hur det blir med fjällen, hoppashoppashoppas.

Nä, fortsätta med läsloggen vare ja.. snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0