Sådär på kvällskvisten

eller hur man nu säger...

Fy vilken tråkig men nödvändig kväll. Eftersom jag är borta hela nästa vecka måste jag plugga jävul nu, men om man ska göra något roligt måste man tydligen göra något tråkigt också, tyvärr... Började plugga på HÄPEprovet vi har på tisdag, det är GALET mycket, så sjukt. Och så hemskt att jag sitter en fredagkväll och pluggar. Tror HELT ÄRLIGT att det är första gången jag pluggat på en helg, och förhoppningsvis sista.... fyfan. Är dessutom sjuk vilket inte gör det bättre, meeeen:)

Imorgon blir det jobb, jatack så kanske får i mig första mjukglassen för iår.
Dok verkligen inte ett dgg sugen nu, proppmätt, men snart kanske.
Hursomhelst, nu ska jag sova så jag får min sömn:) Godnatt med er


Tur att vi fastnar på kort, jag och min kära. saknar, kom hem NU

ps. skänker en extra tanke till min kära vän och hennes kära, tur att det gick bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0