Söndag

I helgen har jag inte sovit ut någon dag, fy. Och det lär dröja innan jag får sova ut, i och med att vi ska åka buss tisdag till onsdag, kommer fram 6 och lär knappast kunna sova då. Upp tidigt på torsdan för att gå ut med CVn osv. Fredag kanske jag kan sova liiiite längre men knappast mycket. Tidig kväll ikväll.

Tvunge att ställa klockan på 8 imorse, ska hämta B på flyget. Längtar efter honom:)
Dock så måste jag gå in i en annans hus (ingen hemma, känner knappt personerna), ta deras bilnyckel, ta deras bil och fara och hämta Björn. Hatar sånt, fy vad hemskt. Men bättre att ingen är hemma iaf, haha...

Idag blir det massa plugg och mys:)


I Zakynthos i sommras.
Åhhhh vad jag saknar, värmen, stället, människorna, maten och drinkarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0