Tisdag

Ovärdaste dagen:
Kommer till skolan, kan ej göra något på den lektionen.
Väntar på nästa lektion = inställd!!

Fast hann iaf hem tidigare så jag hann plugga innan jag ska iväg igen och träna på USM! Orkar inte vara hemma med massa tankar så då är det skönare att träna och FÖRSÖKA koppla bort annat..

Lovet närmar sig med stormsteg, ett prov sen är jag fri i 1½vecka:) Oh så skönt! Hoppas på borga.... Annars kommer massa andra roligheter som fest, mysig hotellnatt, ensam hemma osv osv! Så det blir inte fel det heller:) Dock så är jag PANK så så mycket blir det inte att göra detta lov. Men det blir nog bra!

Nej, ska kila ut i det fina vädret, sen in och pumpa muskler och svettas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0