fre.

Fyfasen vad trött jag är!!!!!

Och jag ska jobba natt 00-05, heja! Sen jobbar jag 13-21 imorgon. Egentligen skulle jag jobba 15-21 idag men Ella kunde inte jobba natt så hon fick byta med mig. Får ju trotsallt dubbelt betalt på natten så antar att det är värt det:)

Annars då. Varit på intervju idag, på adecco (tackar pontus för det!!!!!!) och det gick greaaat:) Sen har jag solat, varit ute och sprungit, vilket var det jobbigast jag gjort. Sprang vid 3 på eftermiddan med kanske minst 26grader och strålande sol, magknip, surmage, kramp i axlar och ja.. Ni förstår att det var jobbigt :P Men efteråt var det riktigt skönt!!!!

Ikväll har jag och B käkat tacos, gött som fan!!!
Nu sitter vi bara och inväntar jobb, men det brukar inte vara lika mycket fredagar som lördagar som tur är:) För jag tror att jag håller på att bli sjuk nämligen, hostig och kallsvettas. Men det går nog över hoppas jag, kan inte vara sjuk och missa jobb ju!

Nä, nu ska jag gå och mysa med B:)
Hoppas ni får en fin kväll:)

PS. Längtar till september som attan!!!!!! Först kommer mina underbara bästa kära vänner matilda & natalie med pojkar, sen kommer min kära pappa också :D UNDERBART! Sen i november kommer mammaaa! Hösten kommer gå snabbt!

Kommentarer
Postat av: mamma

sköt om dig nu!Kram,ser fram emot nov,längtar,!Vi ska ha så skoj!!

2009-08-07 @ 23:55:42
Postat av: Elin

Fan vad kul att du fick intervju :) Vad sa du att du vill jobba med, barnehage?



Ses till veckan! :) Kram

2009-08-08 @ 11:43:38
URL: http://elinmi.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Du jobbar inte ikväll va (tisdag)?

Lust att gå promenad vid åtta-tiden?

Har inga pengar på mob, men ring :D



Puss

2009-08-11 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0