mån.

Ny vecka, jobb mån, tis, tors, fre, lör.

Har hunnit med en springtur idag, plockat lite här hemma, käkat frukost, ringt ett lovande samtal osv. Ska börjar vandra mot staden och jobbet om ca. 1h så innan dess ska jag bara njuta av min ensamhet. Inte så ofta man är själv nu när vi har 2 inneboende minsann:) Haha!

Mycket tnkar går i min hjärna nu, tänker inte gå in på något. Vet inte om det är positivt eller negativt. men ni får kanske veta inom en snar framtid, you never know, mohahahah... Nämen:)

Annars händer det inte mycket i veckan, jobbar kväll både idag och imorgon, på onsdag ska jag kanske träffa Dina:) Sen blir det lite springturer osv. Det gamla vanliga helt enkelt!

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0