ons.

Ledig idag, otroligt härligt faktiskt. Har fått endel uträttat:

* sprungit en timme
* gått en promenad
* damsugat, torkat lite
* tvättat
* hängt upp tvätten
* handlat
* bakat åt min kära

Han kommer nämligen få fortsätta jobba på hans jobb (egentligen hade han bara sommarvikariat i 1 månad). men eftersom han är så duktig får han fortsätta :D Han är bäst!

Sen har min post från mamma kommit också, det innehöll 3 tjejböcker! Fick 3 böcker av philippa innan jag for, ni vet sånadär typiska tjejböcker som är roligt att läsa:) Man slipper tänka så mycket, det är underhållande och man kan inte slita sig från boken! Alla 3 böckerna var av samma författare, så då bad jag mamma köpa 3st till av samma. Så får hoppas att dessa är lika bra:) Dom är iaf skrivna av katarina von bredow, om nån undrade, haha..

Ikväll ska vi laga hemmagjord pasta carbonara, det är göttttt!!!!
Sen ska vi bara mysa på:) Längesen nu! Jobbar ju mycket kväll..

Nä, nu ska jag ta ut min skogsbärs-smulpaj ur ugnen.
Hoppas ni har en fin dag, här skiner solen:)


Jag & B på hans student:) PYSS

Kommentarer
Postat av: N

Matilda och Abbe åker utomlands och är hemma i slutet på Augusti. Vi kommer nog helgen efter det... HAHA som att jag inte är fin annars;) Tackdå snyggo!!

2009-08-05 @ 21:14:55
Postat av: N

Du är en riktig hemmafru!:)

2009-08-05 @ 22:51:35
Postat av: Elin

Jaaa! Fler böcker att snik-låna av dig? ;D



Duktig du är som springer! Jag tog inte ens med mig grejer, tänkte att jag skulle ha Riktig Semester ^^ hehe.

2009-08-06 @ 17:23:38
Postat av: Philippa

Nice att du gillade böckerna. Jag är bäst!

2009-08-10 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0