pust

Har inte haft ork eller lust eller framförallt tid att skriva i bloggen, men ska försöka nu..

Dock har det inte hänt nånting sen jag skrev, endast jobbjobbjobbjobb!
Men nu har jag lagt undan de första pengarna, som var min första lön från adecco, haha!
Nu ska det minsann sparas pengar, sådeså:)

Har somsagt två jobb just nu, ett som barnhagevikarie via adecco plus burger king, vissa dagar jobbar jag dubbelpass. Då jobbar jag på barnhage 8.30-16 och på burger king 17-00, slitsamt, oja, men pengar!

Snart kommer mina fina, underbara vänner hit, matilda och natalie:) SOM jag längtar!!! sen tar dom med sina pojkar också så det blir ju perfekt, den heglen ska jag vara LEDIG, då blir det nog parteeeey :D Hr BARA jobbat natt de senaste helgerna så har sparat pengar eftersom jaginte går ut, men är jäkligt sliten efter det!

Sen den 24 september kommer pappa och Anna, kommer också bli hur bra somhelst!!! Och mamma kommer i november:) åh, hösten kommer gå snabbt minsann!!

Nä, nu ska jag mysa med min kära innan jobbet:) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0