tis.

Extremtjäklalugntigår på jobbet igår måste jag säga, knappt en kotte!

Men måste faktiskt medge att jag gillar att jobba kväll, förutom att jag inte får somna tillsammans med min kära och umgås med han på kvällen då, vilket är ett stort minus!!

Imorgon är jag ledig, oh så skönt! Dock så vart jag sjukt rastlös förra veckan när jag var medig själv, hoppas Dina inte tappat mitt telefonnummer nubara, haha! Det skulle iaf vara fint väder:) Så jag hoppas på det, då kan jag annars ligga i parken!

Har hunnit vara ute och sprungit, gjort lite styrka, duschat, ätit osv! inte mycket med andra ord, trots att jag klev upp strax efter 10, inte så tidigt men :P

Nä, måste klä på mig nu! Ha en fin dag:) Kleeeem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0