12 dec.

Ställde klockan på 8 idag för att jag skulle upp och träna klockan 9. Vad händer? Självklart vaknar jag 07.37 och är Pigg. Men antar att jag är inställd på att vakna tidigt. Drömde precis innan jag vaknade att det var söndag och jag hade glömt ställa klockan till måndag. Så när jag vaknade var jag stressad och hade ingen aning om vilken dag det var :P

Aja. Nu sitter jag iallafall och käkar frukost. SATS öppnar 9 så då ska jag gå dit. Springa och köra styrka. Vet inte hur länge jag är där men. Sen ska jag ner på stan för att leta litelite julklappar:)  Och ikväll blir det party!

Ha en bra lördag!

PS. Om 5 dagar åker vi hem :D :D Hur sjukt?

Kommentarer
Postat av: N

Riktigt sjukt! Saknar dig:D puss.

2009-12-12 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0