3 dec.

usch vad trött jag är!!!! inteblisjuk NEJ!

Dagen gick fort idag på jobbet somvanligt. Slutade 3 så då mötte jag upp B på stan för lite julshopping. Blev dock inte så mycket. Vi frös och blev griniga så vi köpte lite saker till tacos och for hem och åt istället, mycket bättre:)

Imorgon blir det dubbeljobb, vi ska somsagt servera på ett julbord. Och julborden i norge är inte som i sverige. För det första är det mycket mer seriöst gällande kläder osv, sen så tar man inte för sig själv utan man beställer in mat. Dvs, vi ska SERVERA. Jag, klumpiga jag. Undr hur det kommer att gå.... Hur många kommer komma därifrån utan fläckar på kläderna från mig? Ja, vi får se! Men, kommer väl aldrig träffa människorna igen så:) Tur är väl det!

Nu ska jag slå in lite julklappar tror jag faktiskt! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0