8 dec.

Dagarna går så sjukt fort just nu, härligt :)

Men fick däremot sämst slut när jag skulle med tåget hem. Bussen var först 6 jäkla minuter sen till tåget. Och busscahuffören körde huuuuuur segt somhelst.... Sen när vi kommer mot tåget, ser vi hur tåget kommer och alla ropar åt busschauffören att stoppa. MEN såklart skulle han promt köra ÄNDA fram dit han ska stanna så såklart missar jag tåget och fick vänta 30 min till nästa.... Störande!!

Nu har vi precis bakat lussebullar, eller håller på att baka:) Det blir göttt!!!!
Tog mig ivart fall upp imorse. 05.25 stog klockan på och strax före 6 befann jag mig på SATS. Hann springa 1h innan jag var tvungen att skynda mig in i duschen och iväg till jobbet, härligt med lite morgonträning :)

Nu ska jag he in bullarna i ugnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0