HEMMA!

Så underbart härligt det är att vara hemma, älskade Umeå!!!!

Vi kom fram på fredagsmorgon kl 5. Då väntade GLADA hundar och fika framdukat i gräsmyr. Jättemysigt:) Sen fick vi krypa ner i nya sängkläder och sova några timmar med 3 hundar i sängen, haha! På fredagen hann jag träffa familjen sen hann jag springa och krama om N också. Senare på kvällen for jag till philippa:) Somnade snabbt i sängen vid 11, haha!

Lördagen innebar tidigt födelsedagsfirande med släkten, klippning och kvällen innebar restaurangmat, dricka, corona och bästa bästa sällskapet:) Det var Jag, Björn, Philippa & Matte. Sen for vi vidare och träffade massa andra! träffade även några från klassen osv ute! Så underbart:)

Idag har farmor osv vart och sagt hej, dom åker till Vietnam imorgon..... Om jag är avis? nejnej.... inte alls....

Nu ska jag ta ett bad, slå in julklappar och invänta ett sms från philippa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0