mån.

Usch vad tungt det var att kliva upp imorse!

Skulle egentligen gå in till stan, men icket! Vägrar gå i dethär jäkla regnet!!! hatar regn, usch. Så jag kan sitta & ta det lite lugnt nu ett tag, skönt! Idag jobbar jag 9-16.30. Sen ska jag ÄNTRLIGEN iväg och träna! Har inte tränat på en vecka nu, har haft ont i halsen :( Och vill inte bli så sjuk som jag var för 2 år sen så nu är jag mycket försiktigare när det gäller träning och sjukdom! Sen vill jag vara frisk när jag kommer hem :D

Slog in massamassa julklappar igår, mysigt :) Har bara Björns julklappar att slå in nu! Vilket ifs är ganska många men :P

Nä, nu ska jag klä på mig och gå till trikken!
Hoppas ni får en underbar måndag:)
För mig väntas lussebak på jobbet, mys!


vi saknar roffes uuuuunderbara leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0