NYÅRSAFTON

Happ, sista dagen på året. Hur ska den firas då?
Först ska vi äta middag hos oss, sen ska vi vidare till elins kompis anna. Blir nog trevligt:) Får helt enkelt se vars detta år slutar. Jag har alltid haft så sjuuuukt höga förväntningar på nyår. Men iår har jag inte det. Jag hoppas det blir en rolig kväll och att jag får vara tillsammans med den jag älskar på tolvslaget! Då är jag nöjd:) För förra året, nä då fick varken jag eller philippa vara med våra pojkar då för dom hade tappat bort oss...... Men iår ska det inte bli så:)

Nu ska jag iallafall gå och träna, en timme eller så.
Sen hem och fixa. Ja, ni vet. Raka benen, måla naglar. Smörja in sig, ansiktsmask, duscha och allt dedär:) Tycker det är mysigt när man har lång tid på sig.

Nä, nu ska jag gå till SATS i kylan och inviga mina träningskläder jag fick av mamma:)

KRAM, ha en underbar dag!!
Vad ni än gör:) Man Behöver faktiskt inte parta på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0