pics.

PS. Alla ni som undrade varför jag inte ringde igår när jag var i Sverige,
glömde mitt SIMkort plus att jag hade slut på pengar på det :( Och B glömde sin mobil!

Men, här bjuder jag på lite bilder. Jag har ingen aning vad som hände med kameran igår, fick in nån jäkla inställning så 80% av bilderna blev typ gula, haha.. Sen 50 av bilderna råkade bli filmer :P


förfest med ost, kex, fin, godis osv:)


in i dimman, haha....


sköna göteborgare!


trångt och svettigt på dansgolvet, men det hindrade inte oss :D


sen såg resten av bilderna ut såhär ungefär... haha!
elin matchade sin snygga rosa bakelse med massamassa vit/silvriga halsband, otroligt snyggt var det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0