tillbaka

Nu är vi tillbaka i vår lägenhet igen, har packat upp alla saker och så:) Jätteskönt! Tråkigt att säga hejdå till alla, men nu vet jag när jag kommer tillbaka nästa gång så då gick det lättare. Men frotfarande jäkligt jobbigt, usch..

Hade tänkt lägga upp en bild på mina underbara julklappar, men glömde kameran hemma så den kommer på posten, snart förhoppningsvis. men fick massamassa underbara saker:) Bland annat massa silversmycken, en ny plattång, massa saker från bodyshop, 3 parfymer, kläder, presentkort, pengar, en macbook, desperate h. säsong 3 osv:) Sen fick jag & B lite gemensamma julklappar också, som en fonduegryta (eller hur det stavas), stekpanna, riktiga knivar och en lampa:)

Nu har vi precis sett klart en film och jag ska lägga mig i soffan och fortsätta mysa på:) Fast först måste jag betala hyran, usch så trist! Men, sånt måste också göras:)

När jag får tillbaka kameran visar jag troligast bilder på mina nya inköp!

Nä, mys var det! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0