tis.

Igårkväll for jag och Philippa till strömpilen på kvällen, jag hittade en tröja och ett armband och philippa köpte en dösnygg paljettväst!!! Sen satte vi oss och fikade och pratade, supermysigt:) Känns verkligen inte som vi vart ifrån varandra i ett halvår, det är sjukt!!!! När vi kom hem såg vi gamla desperate-avsnitt innan jag höll på somna och blev lat så philippa var så snäll att skjutsa mig den lååååånga biten :D

Idag ska jag ner på stan igen, hitta ett par träningsbyxor bland annat. Sen funderar jag på en klocka och ett par skor.... Men vi får se:) Jag är glad att det är jul = pengar annars hade jag inte klarat mig på mina 6000kr som jag hade med mig :P Haha!

Sen ska jag och B äta julbord i skeppsvik, mums :D

Hoppas ni får en fin dag! KRAM

jag är så lycklig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0