Alla hjärtans dag!

Jag är en såndär typisk tjej som älskar alla hjärtans dag. Och jag tror inte jag kommer tycka mindre om den om 10 år. Antingen gllar man den eller så gör man det inte helt enkelt!

Mina och Bs planer gick ju i karsh, först skulle vi bo i minisviten på hotell avenyn, sen skulle vi till övik, bada och bo på hotell men då var alla hotell bokade. Så vi bestämde oss för att vi ska ta de en helg i mars istället:) Och jag har kommit på världens bästa grej, eller rättare sagt så kanske jag inte kommit på idén jälv men den är bra, rolig och lite romantisk.

Idag ska vi ta skotern till Agnäs och fika, sen ikväll blire baaaara mys! Nu ska jag väcka sömntutan och ingen mer dator:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0