Efterlängtade helg!!!!

Veckan har gått snabbt och oh vad jag längtat efter helgen:)

Idag var det föreläsningar om högskolan hela dagen. Gick och kollade på polis och på ett ställe där det fanns en mängd olika program, bl.a psykologutbildningen som jag kanske vill gå men kommer aldrig i hela mitt liv komma in på. Men drömma kan man ju!

Ända till jag började gymnasiet ville jag bli polis men sedan blev det som att, nä jag ville helt enkelt inte bli det. Jag vet att jag vill jobba med människor, hjälpa människor på något sätt. Helst av allt skulle jag vilja bli barnpsykolog, det känns som om man kan hjälpa vbarn på ett helt annat sätt än vad man kan hjälpa vuxna. Barn har hela livet framför sig! Något sånt vill jag iallafall jobba med, bara jag kan hjälpa så är jag nöjd!

Efter skolan gick jag, Gabi och Ellen och fikade på Costas, roligt att umgås igen det var ett tag sen så vi hade mycket att ta igen! Har hunnit städa rummet, gått en promenad, städat på mammas jobb, duscha, äta osv nu när jag kommit hem, skönt:) Ikväll blir det nog bara lugnt med philippa!! Se let's dance förmodligen! Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0