Eviga väntan

Igår började jag 10.40 och de två första (av tre) lektionerna så var läraren borta. Så från 11 till 14.15 hade vi HÅL!!!!!

Och när vi gick och pratade med vår lärare som vi hade sista lektionen så sa han att den var viktig men "det var vårat eget val", så vi stannade kvar. Sen tänkte jag att jag kunde fara och träna, men då kom jag på att jag och philippa skulle ju träna sen så då sket jag i de, dessutom hade jag ingen handduk. Men vi hann iallafall med en massa struntsnack om studenten, klänningar, balen, utomlands och så vidare:)

Läraren blev iallafall mycket nöjd på oss att vi kom dit, he he he!!! Efter skolan fick jag ändå träna själv eftersom Philippa inte kunde pga. förkylning. så då gick jag 1h och körde step up sen!!

Eftersom vi har friluftsdag idag så kände jag att jag likagärna kunde gå hemma som på skolan så då sjukanmälde jag mig idag och for och sov m. B igår:) Nu har jag precis varit ute i kylan och gått 1h, väldigt härligt trots att håret blev vitt, likaså ögonfransarna. Men solen sken så man blev glad:)

Nu ska jag bara väcka sömntutan sen ska vi göra pannkakooooor!


Kommentarer
Postat av: N

ses imorgon stumpan!

2009-02-18 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0