För första gången kom bussen i tid...

...och då glömmer jag busskortet och måste springa hem och missar bussen trots att jag ändå var i tid men den forr förbi mig när jag var 10 meter ifrån. Typiskt! Så då var B snäll och skjutsade mig eftersom jag inte hade någon bil, puss på han:)

Dock så var det världens ovärdaste dag, igen! Matten var likamed tre i rad och sen hade vi ingen psykosocialt arbete. Så jag åkte med Natalie in till stan, sökte ett jobb sen gick jag till usm, sprang på löpbandet och tränade bodypump! Skönt var det efteråt men jag var helt slut. Det var jobbigt att hålla ögonen öppna på bussen.

Nu har jag precis ätit och ska snart ta ett varmt bad, det behövs verkligen för att jag ska piggna till och försöka sluta stressa och bara njuta av helgen! Ikväll ska jag somsagt vara med Elin, hon som flyttar till grannlandet snart! Känns helt overkligt, kan tänka mig vad det känns för henne då, men kul:) Sen imorgon blir det tjejkväll, klassfest och kanske utgång och jag längtar så jag spricker!!!! Min klass är skönast ever och mina tjejer är bäst, punkt slut! Tur att jag har mamma så fick åengar så jag klarar mig ifall vi far ut imorgon! Tack för det säger jag bara:)

Nej, nu ska jag duscha och ba njuta av kvällen med min kära vän! Hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0