FREDAG = LOV!!

SISTA DAGEN INNAN LOV, UNDERBART!!

Och igår klickade jag hem min studentklänning, den är underbar och den var billig! Jag har verkligen haft panik över den klänningen, för alla jag vill ha är dyra, iallafall för min börs. Sen hittade jag den perfekta för 399kr, kunde det bli bättre? Dock när jag skulle kolla hur storlekarna var så stog det på small att midjemåttet var 36CM, förstår ni hur litet det är??? Jag har kring 55cm. 36 cm har inte ens ett BARN!! Inte ens en person med anorexia har så litet. Prova med ett måttband, det är stört! Hursomhelst så skickade jag ett mail och de sa att jag skulle ta min normala storlek så jag litar på de och att det inte är en liten dockklänning:)

Idag ska jag nog försöka mig på att träna, trots att jag inte är helt helt hundra. Hade tänkt att köra bodypump och det är ju inte jobbigt på samma sätt som om man springer! Ikväll får vi se vad planerna är, kanske bara blir lugnt hemma med massa gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0