Frusssen

Väldigt skön och slapp dag idag. Men matteprovet kan ta sig någonstans. Jag skulle verkligen bli ÖVERlycklig om jag klarade det.. Inte för att man måste göra om matteproven eftersom det är nationella som räknas men ändå. Det skulle kännas skönt för då vet jag att jag har en liten chans att slippa göra prövning på mattec:) Vi får se, förhoppningsvis på fredag...

Har precis vart ute och prommat. Gick en omväg från mamma sen gick jag lite längre, eftersom jag enbart hade mina converse så blev det svinit kalt om fötterna. Men sånt får man ta, härda! Så nu sitter jag och fryser, och äter glass. Smart??? nej, men det är gött!

Ikväll blir det bodypump och plugg. Känner verkligen suget efter att träna. När innebandyn är slut kan jag träna vilka pass jag vill utan att det krockar med den träningen, som knappt ger något. Lite tråkigt ska det kanske bli att den slutar, men ja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0