Levande kyckling i mitt kokta ägg??

Jag var med om det knäppaste. hahahah.. Eller ja, trodde jag.

Jag hade kokat ett ägg som jag skulle äta till frukost/lunch nyss. Sen hör jag hur det börjar pipa i ägget ,precis som en kyckling låter. Först tror jag inte att det är därifrån men sen här jag att det är de. Jag skriker på mamma och hon blir lika förvånad ochrädd som jag, haha. Fast.....Tillslut när mamma hedde sönt ägget så visade det sig att de bara var vatten i ägget som lät, haha! Men läskigt vill jag lova att det var! Lite förvånad skulle jag faktiskt bli om det var en liten kyckling, som dessutom hade överlevt i kokande vatten!

Nä, nu ska jag göra det sista innan jag hoppar på bussen till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0