Måndag

Roligt att träffa mina kära vänner idag och prata av sig :)

OCH GRATTIS TILL MATILDA SOM TAGIT KÖRKORTET :D :D :D :D :D PUSS!!!!!!!!

Skoldagen flöt på och gick snabbt som attan, vilket var skönt. Skönt var det även att prata av sig!!! Efter skolan så for jag hem, gick på en härlig promenad sen for jag på USM och tränade step up, och slut blev jag alltid. Älskar känslan efter man tagit slut på alla krafter man har och är helt död, får fara hem, duscha och äta!!!

Jag har även hunnit skriva 2/3 på min reflektion, bilda en användare på en hemsida där man söker jobb i norge och så vidare! Och hålla tummarna för Elin eftersom hon hade sin intervju idag och jag vet att det gick bra!!!!!!!

Min helg var iaf dundermysig med massa gott och mys. Changeling som vi såg igår med angelina jolie var riktigt bra. Den handlar om en kvinna som har en son som försvinner, sedan ska polisen leta rätt på sonen. Vill inte säga så mycket, men den är verkligen sevärd. Det är en sann historia och man blir verkligen arg när man ser den, iallafall jag! Grymma människor finns det då gott om måste jag säga!



Nä, nu ska jag nörda lite mer sen se programmet på trean klockan 9, glömt vad de heter! Men först bjuder jag på snygga bilder på BEAR och roffe ;) (Jag vet att du älskar mig, PUSS)


Kommentarer
Postat av: RAEB

alltså cp

2009-02-02 @ 21:59:58
Postat av: Jea

vilken sida hitta du om norge?

skriv i till min mail är du snäll :)

2009-02-03 @ 21:41:09
URL: http://jeaha.blogg.se/
Postat av: Jea

vilken sida hitta du om norge?

skriv till min mail är du snäll :)

2009-02-03 @ 21:48:03
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0