Näe!

Först måste jag berätta om min stressiga dröm. Fy vad hemsk den var! Jag drömde om studenten. Först satt typ klassen på en filt och fikade typ medan vi väntade på att få gå in i idrottshallarna och skrika på ettorna och tvåorna. Sedan kom ellen och frågade om vi inte skulle gå upp till en viss person och baka kladdkaka och sola istället. Det ville inte jag men ALLA andra ville de. Så inget skrikande på min student, ingen champagnefrukost, för den hade vi råkat GLÖMMA så vi var nyktra haha. Sen när vi kom upp till den "riktiga" frukosten så hade jag glömt biljetten såklart, så vi fortsatte vidare, sen hade jag glömt klänningen, skorna allt hos Björn. Kul????? Stressen, ringde mamma ingen svarade. Sen vaknade jag!

Nu, en timma senare har jag fortfarande en klump i magen och är döstressad. Hatar drömmar från och med nu, iallafall dom som gör mig stressade.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0