party

Kvällen var riktigt lyckad men även riktigt....spontan på nåt vänster!

Det började med att jag for hemifrån vid 6 och mötte upp tjejerna hemma hos natta. Där började vi tagga med musiken, sminket och vinet. Mycket snack, haha! Tur att jag har er:) Sen kom B och hans vänner och hämtade upp oss eftersom alla från klassfesten skulle ut så då ides inte vi fara dit utan vi for på corona direkt och mötte upp alla där. Men tydligen FRÅN OCH MED IGÅR så har dom blivit stenhårda med att man måste vara 20, såklart när alla i klassen ska ut!!! Störande.

Aja, så vi fick skjuts av någon till haga och därifrån gick jag och matilda av någon väldigt konstig anledning. Men vi skulle mötas upp vid "coverclub" för alla skulle tydligen dit men vi ides inte ens försöka ta oss in. Så jag och matilda for väldigt spontant och oväntat så kom vi in på rex där vi dansade tills benen inte höll oss uppe längre:) Riktigt roligt faktiskt.

Kvällen avslutades med att B kom och hämtade mig och skjutsade hem mig. Höll om mig ett tag innan han skulle fara, eller länge:) Världens bästa.

___________________
Vaknade och lästa det finaste någon skrivit till mig, någonsin.
(PS. jag la den under kudden DS.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0