Söndag!

Gårdagen var helt perfekt mysig:) 5 minusgrader och sol så det kunde inte bli bättre skoterväder för oss. Efter många om och men och virrande så hittade vi tillslut till Agnäs där vi åt och fikade. När vi kom hem blev det ett varmt bad och ba mys!!

Vi såg titanic också, förra gången jag såg den grinade jag inte en enda lite tår. Men nu, nä då hade jag floder längs kinderna. Haha! Ja, jag säger då de!

Idag är det match och jag drömde världens konstigaste drömmar inatt. Jag drömde att jag blev avstängd i ett år från innebandyn för att jag "tekat" fel 3 ggr. Jaja, nog om detta. Ikväll blir det att plugga mattec, jippie.

_____________________

det finns ingen som du, pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0