Stress Panik Oro

Det är precis vad jag känner just nu!!

Vad vill jag göra med mitt liv? Om 4 månader kan jag göra allt. precis allt jag drömt om. Men fy vad hemskt det känns. Kommer jag överhuvudtaget få något jobb? Vad händer om jag inte får något? Kommer jag att flytta? Vars isåfall? Det känns som om alla bara går vidare och man själv står kvar och bara tittar på. Eller längtar tillbaka till vissa stunder som varit! Kan inte tiden för en gång skull gå lite saktare så man möjligtvis hinner njuta av vissa stunder???

Nej, nu ska jag ta tag i saker som jag velat ta tag inte gjort. Jag ska:

* Söka ännu fler jobb, Nåt borde ju finnas. Eller???
* Kika på jobb i norge.
* Komma på vad jag vill bli, eller de ska jag göra när vi är ute och reser har jag bestämt!
* Planera mer om norgeflytten om det blir!

Men den mesta stressen jag känner just nu är pengarna som verkligen inte räcker till. Och eftersom jag inte har några somhelst kontakter så är det omjöligt att få några jobb nu, men försöka går ju faktiskt! Sen dedär jäkla projektarbetet som snart ska in!!!! Men jag tror faktiskt att jag och Sara grejar det:) Vi ligger verkligen inte efter om man jämför med andra. Så då är det med andra ord bara jobb jag har panik över.. Sommarjobb har jag ju alltid här i stan, glasskiosken och där får jag förmodligen jobba hur mycket jag vill i sommar. Men, är jag kvar i sommar? Troligast inte..

Hursomhelst, nu ska tänka positivt, försöka iallafall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du behöver inte planera inför norgeflytten, he e ba å dra ;) Allt löser sig när du kommer dit! Verkar vara så det funkar iaf.



Nu har du Ett problem mindre att fundera över. Det var väl bra? :)

2009-02-18 @ 18:18:16
Postat av: Anonym

DU FÅR INTE FLYTTA!!! Lämna mig inte älskling :)

2009-02-18 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0