Trött

Vinterhajken var både svettig och kall. Vi gick ca. 2½h sammanlagt sedan stå och ttta på när modiga elever hoppar i isvak. Riktigt bra gjort måste jag säga. Själv backade jag ur pågrund av feghet och förkylning. När jag och B kom hem slocknade jag på soffan tills jag var tvungen att göra mat innan matchen mot iksu ungdom. Vi förlorade med 2-0 men vi gjorde en helt ok match iaf:)

Nu är det strax mat, sen måste jag plugga matte. Var på flotts utförsäljning men gick in och ut. Var så sjukt mycket människor därinne så jag orkade verkligen inte. Köpte istället en balväska. åh vad jag längtar:) Ska köpa skorna imorgon!!! Puss på de.

Sitter här och fryser och kollade på bilder från förra balen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0