Utomlands!!!!!

Hela helgen har jag och B kikat på utomlandsresor, vars vi vill fara när vi tjänat ihop massor med pengar. Antingen vill vi till typ USA, eller dominikanska, eller asien eller nånting annat! Åh vad jag vill fara nu. Nu när man är som mest less på allt som finns. Det är för långt till studenten, lov kommer snart men ändå. Jag vill fara nununu! Om pengarna hade funnits hade jag inte tvekat en liten sekund, verkligen inte.

Men när vi tjänat ihop så pass mycket pengar att vi kan resa vars vi vill och bo vars vi vill så känns det bra:)

Det var ungefär nu vi bokade resan till Zakynthos för ett år sen.... vill tillbaka!!!


Tror det var den bästa veckan på helahela året, underbart:)


Iberostar Plagos Beach


Från vårat hotellrum!


Shippwreck beach, har aldrig sett så turkost vatten. Inte ens i thailand:)
Bilden gör det knappt rättvist, det är så sjukt.Man måste se de!


Fisk, blurr blurr pyss


Åh vad jag vill ha värmen!!!!!!


Och den sköna bartendern, haha!

Nu vill jag ha sommar!!!! Så jag kan jobba och tjäna pengar så vi kan resa och upptäcka massamassa nytt:) Fy vad underbart!

Sov och ringdags, gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0