Bra start på dagen!

Finns det något värre än när det är iskallt i rummet och täcket är dövarmt???

Tur för mig så hade B redan stigit upp, och det var varmt i mitt rum! De tackar vi för:) Dock så var resten av huset iskallt, men de är en annan femma. Promenaden gick dock inte heller så bra.... Bs mamma ringde och väckte han och då hörde jag att det var nästan 30minus hemma hos dem, så då övervägde jag att stanna kvar i sängen och gå sen:) Vi slutar ändå tidigt idag!

Ser ut som att det blir en lugn kväll ikväll! Skönt faktiskt. Imorgon blire party iallafall, jag får nöja mig med de, gott och väl! Så ikväll ska jag nog leta lite studentklänningar, kanske he in lite bilder i fotoalbum, göra ansiktsmask osv. Bara mysa helt enkelt. Planerna kanske blir ändrade men de tar jag då! Nej, nu måste jag springa till bussen. Har bara två lektioner idag, skönt! Det enda jag gruvar mig för är promenaden till bussen...

Ha en bra dag, för de ska jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0