Bussresa

Vissa busschaufförer kan verkligen få en på dåligt humör, och vissa kan få en på riktigt bra humör. När jag skulle hoppa på i gräsmyr så hade jag bara en hundring och busschauffören hade ingen växel. Så han skyllde på mig att jag borde ha växel och blablabla. Så jag fick sätta mig och betala när vi kom fram när han hade fått växel från ANDRA.

Sen när jag skulle åka med bussen till Täfteå så går jag på bussen sen var det en busschaufför som inte kört på länge. Sen sa han "men hej, det var länge sen, vad roligt att se dig!!!!!". Då blir man glad:)

Hahah, sen hörde jag på radion, vet inte riktigt vilken kanal det var. Det var iaf en 8årig pojke som ringde in och skulle svara på frågesport. Sen löd frågan såhär (ungefär) "En av våra sedlar är gula, hur många procent är den?" och den åttaåriga pojken svarade "vad är procent?" Så sjukt söt:)



Jaja, nu har jag ätit så jag klarar träningen, snart ska jag iväg och städa på mammas jobb sen träna med pippaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0