Duktig flicka

Tänk vad mycket man kan hinna med på en dag:)

Jag har varit på fältstudierna och fick fara hem vid 11, tackar och bockar!!! Sen for jag och käkade lunch med pappa och B, gratis lunch tackar man faktiskt aldrig nej till. Nu är jag hemma, har skrivit klart nästan hela fältstudiearbetet. Har kvar reflektionen så det känns underbart!!!!! Slipper jag tänka på de nästa vecka då två till uppgifter ska in.

Nu tror jag att jag ska göra varma blåbär/hallon med glass och se antingen mamma mia eller ps. i love you. Tror det blir den sistnämna, det var ett tag sen, älskar sådana filmer, så tjejiga och mysiga:)

Tillsist så måste jag visa några underbara klockor från asos.com!!!!!




Älskar alla klockor!!!!!!! Vill ha vill ha vill ha, spara pengar nuja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0