Efterlängtade säng

Oh vad duktig jag känner mig idag:)

Hela skoldagen har jag jobbat på med olika grupparbeten och projektarbete. Inte slöat och pratat/skrattat utan verkligen gjort de nödvändiga plus lite till, duktigt:) Hann även med tidigare bussen så innan B kom så gick jag ut på en promenad i kylan. Riktigt härligt faktiskt:) Sedan blev det middag och fara iväg på innebandy som faktiskt var rolig idag, roligare än på länge iallafall! Väldigt skoj!

Nu ska vi lägga oss i sängen och mysa och susssssa! Sovmorgon imorrn, skönt =) Men tror jag ska ta en morgonpromenad, blir sjukt mycket piggare då! Sen kan man tare lugnt med frukost och allt vad det är! Helgen blir fartfylld och ROLIG!!!! Längtar:)

Nej, nu ska jag hoppa till sängen, godnatt med er!


Bjuder på denna skönhet till BOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0