Fartfylld kväll med skratt och tårar, perfekt helt enkelt!

Kunde inte skriva igår för bloggen var knäpp! Hade iaf en underbart rolig kväll igår:)

Egentligen skulle jag och Philippa träna igår men hon bangade, grrrr! Så vi for till Docka istället, lika bra de :D Sen fick Melker träffa henne igen, haha! Dom är så sjukt söta, ska visa en bild sen!

När det började närma sig kvällen blev det sminkning och göraiordningtajm. Vi for till elin och pontus vid halv8. Spelade ett spel, drack och hade allmänt trevligt =) Sen for vi ut på Corona. Hade grymt skoj!!!!! Dansade och träffade massa goa människor. Riktigt trevligt:) Dock var det lite jobigt att gå hem med klackeskor, men sånt får man ta! Ännu jobbigare vare dock att kliva upp imorse halv9. Me matchen vann vi så det vare värt:)

Nu har jag just slängt i mig några mackor och ska iväg påen timme och träna. Skulle egentligen köra både bodypump och spinning men kunde inte ha bilen så länge! Så får träna imorrn istället, det blir super! Har faktiskt inget intressant att skriva. Så jag återkommer när jag har nåt roligare på hjärtat!


Ingen kan säga att dom INTE är söta????? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0