Finns det något värre...

än folk som ljuger?

När jag var liten så sa pappa till mig att jag hellre fick kasta sönder alla rutor i huset än att ljuga. Han menade nog inte det ordagrant men jag förstod verkligen hur hemskt det var. Men i dagens samhälle är det nog oundvikligt att dra en vit lögn.

Det värsta som finns tror jag är när en person ljuger för en, sedan Vet man att personen ljuger, sedan ljuger den igen. Att det inte finns någon gräns hos oss människor. Ljuga för oss är ingen sak känns det som, det kommer bara med farten. Det är sjukt egentligen, helt sjukt!! Och jag kan inte säga att jag aldrig ljugit, för det vore en lögn i sig. För vem har aldrig ljugit?

När jag var liten och red på Docka, och hon var väldigt välidgt tjurig så jag fick henne aldrig från gården. Men jag vågade aldrig säga de för då var jag rädd att jag inte skulle få rida henne. Så jag ljög varje gång och sa att jag hade ridit långt, men i själva verket hade jag bara ridit fram och tillbaka på gården. Haha!

Hursomhelst, behövde bara skriva av mig lite..
Snart kommer B, vi ska göra tacoooos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0