Godis för ögonen

Jag tror knappast det är bara jag som älskar att kolla på kläder på internet:)

Älskar klänningen till vänster, somrig och fin från topshop:)


Klänningen till vänster har jag verkligen fastnat för, när man är brun så blire den helt perfekt:) Zebratröjan med massamassa halsband, mumma säger jag!!!!


Denhär skulle jag kunna ha på studentkvällen, definitivt!!!



Sen har vi ju skor också, är inte det de roligaste som finns????

Nä, nu ska jag fortsätta se let's dance. Missade lite eftersom jag skjutsade Philippa och hennes vänner till en fest! Det är så roligt att köra biiiiiil :D Snart kommer B också, då blire gotta och film, bästa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0