Helgens bravader

Åh vad min helg har varit lyckad:)

fredan vet ni ju somsagt om, lugn och mysig. Sen lördag for jag och Philippa och duktade oss, spinning och bodypump, heja! Sen bar det av mot klubben och förfest med vin, ost och kex och en massamassa prat. Jag tycker om mina brudar:) Sen fortsatte vi mot rex där vi bokat bord. Beställde in en flaska vin och mat och pratade på som aldrig förr.

Dansen kom och det var riktigt riktigt riktigt lyckat!!!!!! Tack brudar för kvällen :D Måste faktiskt notera att jag och Natalie fann 240 kr på black jack ;) Inte dåliga! Haha, vi var nöjda och glada. Kanske mest chockade nu när jag tänker efter.....

Upp imorse klockan 8, sovit 4 timmar kanske, lite överdrivet.. iväg till övik och spela match som förlorades med 5-4. Men rättvist må jag säga att det var!

Hursomhelst, bilder kommer imorgon. Skulle egentligen hem ikväll men ångrade mig och for till B istället. Praktik i veckan ju:) nä, nu ska jag klicka vidare och drömma mig bort i klädernas värld. Adjöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0