Inatt vill hon falla fritt...

Fy bubblan vad kallt det är ute!!! Men med mycket kläder och eksimåjacka så går det susen!

Väldigt skön dag i skolan idag, två slappa lektioner, sovmorgon och sluta tidigt. Kan det bli bättre? :) Gick på stan ett tag efter skolan, men eftersom man lever på studiebidraget = leva fattigt så fick jag hålla mig från att köpa något. Tror jag ska dit imorrn eller på måndag och titta lite mer. Hittade några saker jag vill haaaa!!!

När jag kom hem så gick jag ut på promenad direkt, gick förbi mammas jobb och städade, fortsatte promenadenhem till mamma, hämtade lite saker, fortsatte mot affärn och hem igen. Riktigt härligt faktiskt! När jag kom hem städade jag mitt rum och bytte sängkläder. Det måste verkligen vara det skönaste, att sova när det är nybäddat och nystädat i rummet. Sen tog jag en välförtjänt dusch och nu sitter jag här.

Ikväll blir det nog som planerat, ta det lugnt. B kanske kommer och håller mig sällskap, eller så far jag till stan. Vi får se:) Lugnt blire iallafall, jämfört med imorgon!!!! Ska gå och hjälpa till att göra mat, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0